March 9, 2011

It's my birthday! / bugun benim dogum gunum!

It's my birthday today.. how old am I? 23!!! yes, 23 years old..
Bugun benim dogum gunum (ne zaman bunu soylesem yada yazsam aklımdan bugun benim dogum gunum, hem sarhosum hem yastayım melodisi ile soyleyip devam ediyorum sarkiyi aklımda oynatmaya!).. yas:23 oldu.. napalım, oldu bir kere.. ileriki yaslara bakacagız artık!


I loved the Chipettes and Alvin& The Chipmunks so.. here's a little song for you all:
Chipettes leri ve Alvin ve Chipmunkları cocuklugumdan beri cok seviyorum: ve iste size onlardan kucuk bir video bugunun serefine..



how to celebrate this year? Who knows.. I skyped with "my baby", thanks to him we blew some candles online.. and I am really thankul and greatful I have him i my life..
Nasıl kutlayacagım bu gunu? en ufak fikrim yok.. ama bebegim ve ben saat 12yi vururken sanal bir sekilde mum ufledik beraber.. daha guzel kutlama olamazdi bu durumumuzda.. guun geri kalanina da bakalim.. neler olcak.. haber veririm sizlere..

I was this and turned into who I am today.. a blast from the past:
Evet bu kucuk kiz bugun buyudu.. ne kadar buyudu tartisma konusu ama degisim var tabii ki..

Happy birthday to me and all others born today.
Iyi ki dogdum! bugun doganların dogum gunu kutlu olsun!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails