March 7, 2011

it hurts /cok acili

I am in deep pain right now.. for some reason after my pedicure on friday, I got this numbness and this incredibly disturbing pain on my toes.. both feet.. At first I thought there was a deep cut or something.. but after days of unending pain, I had no other chance but to go to see a doctor today - because apparently I started to limp at work.. I have to take antibiotics for a week.. How nice! I have to take pain killers, and put medicine on my toes and bla bla bla.. The only thing I know is that, I hate medicine.. and I am not liking this pain.. a second ago DiDi stepped on my toe and "aaaghhh"!






Cuma gununden beri ayak bas parmakciklarimda inceden inceden bir sizi vardi.. ve pedikure gittikten sonra basladi.. dedim heralde parcalandi oram buram o yuzden bu aci.. yoksa ne olcakki? gunler gecti.. bugune geldik.. bir pazartesi gunu.. bu kiz ise gitmek icin hazirlaniyo ve artik parmak acisi dayanilmayacak hallere gelmis.. baslasin mi iste topallamaya.. cunku hadi sol tarafi biraz daha iyi ama sag basparmak olmus bir davul.. toparlak koskocaman.. en sonunda doktor yolu gorundu iste.. gittim, baktilar, incelediler.. sagolsunlar.. ve sonunda antibiyotik ve agrikesiciler ile gecicek onumde koskocaman 1 hafta olduguna karar verdik.. hic mutlu degilim suan.. evet iyi ki daha ciddi birsey yok simdilik.. ama ilactan nefret ediyorum.. ve durmadan bu siziyi hissetmekte cabasi.. unutmadan bu yaziyi sizle paylasmamin nedeni de; canim DiDi biraz once parmaklarimin ustune basti ve gozumden yas gelmesine neden oldu da ondan!


umarim herkesin haftasi benimkinden guzel baslamistir! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails