March 4, 2011

bloguma dokunma!

1 ay oldu geleli Istanbul'a.. disaridan hersey daha farkli gorunuyordu.. en azindan bu kadar icinde olmuyorduk bunca olayin... simdi gel gor ki hergun sabah uyandigimda; yeni yeni felaketler geliyor basimiza.. once gazetecilerimizi aliyorlar elimizden, simdi de birkac insan bloglardan yayin yapiyor diye, blogspot uzantili bloglari kapatiyorlar.. ee peki canim arkadasim bloglarimizi kapatmiyorsunuz da.. bundan sonra ne yapacaksiniz? hadi blogspot kullanmayalim dedik.. baska bir uzantiya gectil, sonra onu da mi kapatacaksin.. hadi bir baska yenisi citkti.. onu da mi? ne kadar devam etcek bu?

Bir blogcunun twitter inda "blogları kapatmak, yayin yaptigi icin televizyonları yasaklamak" gibi bir cumle okudum gecenlerde.. asansordeydim is yerimde.. guldum, hakkaten guldum okuyunca.. o kadar dogru bir yaklasim ki.. ama dogru.. ben bekliyorum herseyi artik.. bugun yarin farkli yontemlerle ulasmaya calisacagiz bloglarimiza.. ee peki 1 ay sonra ne olur sizce? televizyonumuzda "1984"teki gibi BigBrother konusur, heryerde ayni yayin yapilir mi acaba?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails