March 5, 2011

bir cumartesi sabahi

Bir cumartesi sabahi, uyandim, yuzumu yikadim.. aldim elime kahvaltimi.. kahvalti dedigime bakmayin diyette oldugum icin bir activia nin icine 2 yemek kasigi yulaf.. yaninda da cayim..
Oturdum balkona.. serin bir hava var bugun.. ama en azindan gunesli.. gunes gozunuzu kamastiriyor, yuzunuzu yakiyor..

Denizin goruntusunden, bogazin istihamindan yedigim yulafin tadi bir ayri guzel geliyor bana.. denizin havasindan, suyundan olsa gerek..

Dun gece naaptim? Handet imle bulustuk.. uyaniklik yaptik.. oturduk.. yedik ictik.. amaaan yedik ictik dedigime de bakmayin, 2 kadeh sarap, birde peynir.. o da diyette cunku.. napalim idare etcez.. onceden sorumsuzca yedik, yedik, yedik de doymadik.. simdi yedigimiz 2gr yemekle doymayi ogreniyoruz..
Istanbul'a geldigimden beri ilk defa duzgun disari ciktim, evden adim attim.. is guc sayilmiyor tabii bu durumda.. sayilmamali napalim. bir arkadasla oturup konusmak, is yerine gidip gelmekle ayni olmamali degil mi?

Ivit efendim.. oyle boyle ve soyle bir gun iste.. gerisi hala belli degil.. ama bir cumartesi sabahi.. gecti ve geciyor..  siz neler yapiyorsunuz bakalim?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails