August 11, 2011

yagmur tikirtisi

sabah bir yanimda annem bir yanimda babam ile uyandim.. ikiside girmis yatagimin icine, opup duruyorlar beni.. saatte 8 olmamis daha, sanirsiniz okula gitcem, hadi yada ise gitcem.. ama degil tabii ki.. ev yasagim devam ediyor, birkac gun daha.. 19 una kadar izinliyim, fakat ev-insan-yemek yasagi bu hafta umarim ki bitiyor..


neyse iste, sabah uyandim ikisi yani basimda.. kollarini atmislar bana yumak olmusuz.. ustumuzde de DiDi var tabii ki.. camdan disari bakiyorum gri bir hava - evet denildigi uzere persembe gunu yagmur geldi diyorum icimden.. sonra da dun gece beni uyandiran yagmur tikirtilarini... benim odam cati kati.. camlarimda catinin camlari iste.. o yuzden yagan her yagmur damlasi, tak tak diye ses cikartiyor tum odada.. ritmine alisirsan cok guzel geliyor, muzik gibi, senfoni gibi..
simdi mesela, dinliyorum yagmuru.. tik-tik-tak tak tuk.. bir hizlaniyor, bir yavasliyor sesler..
yaz yagmuru.. sarmis her yanimizi.. tik tik tikir tukur..


bu yagmur tikirtisini cok sevsemde beni uzmedi degil.. 10 gun hastanede gecti, yazi unuttum.. simdi evde, gene yazi unuttum.. ee bugunde yagdi yagmur, hava kapkaranlik.. bu sene yazi unuttum..
olsun artik tikir tikir takur gecer gunler.. az kaldi cikmama.. yazi yasamama..  bugun yuruyus yapcaktim, cikcaktim, insan yuzu gorcektim ama yagmur engelledi beni birazcik sanki..
simdi durdu tikirtilar bak.. kacip yurusem mi acaba biraz? insan gorur muyum sokaklarda? yoksa arabalar mi islatir beni? en iyisi ben odamda dinlenip, tikirtilari dinleyip uzaniyim biraz daha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails